الجمعة، يناير 13، 2012

ياااااااااااه
أول مرة أخرج من مود الكآبة اللي أنا عايشاه من فترة كبيرة
فرحانة .. مش متأكدة من السبب
أو مش فرحانة بمعنى الكلمة
بس على الأقل .. مش زعلانة .. مش مخنوقة

بس اكتشفت اني كئييييييييييييبة لدرجة فظيعة
من شهر تقريبا كان فرح بنت عمتي
رحت بالعافية طبعا لاني اساسا مش بروح اي افراح
وطول ما انا ف الفرح قاعدة مخنوقة
مش علشان حاجة
بس لمجرد اني مش حابة اكون موجودة في المكان ده
في عداء بيني وبين الافراح والحفلات وخلافه

امبارح كانوا البنات عاملين حفلة
مكنتش هروح .. قلت هروح اعمل ايه يعني
بس وعدتهم اني هروح بعد الحاح طبعا
رحت
قعدوا يهيصوا وكانوا عايشين حياتهم
وانا قاعدة ف مكاني متنشنة
حاسة اني غريبة ف الجو ده
بس بعد شوية قعدت اصورهم
بعشق التصوير

دلوقتي فرحانة لمجرد اني مش زعلانة !

صباحكم فرح واشراقة وتفاؤل وبسمة :)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مقرأتش البوست بعد ما كتبته
بس شكلي اول ما هقرأه همسحه علطول
مش بحب اكتب بالطريقة دي
بحس انه كلام اهبل اوي :)

هناك 6 تعليقات:

  1. هوا بغض النظر عن ان انا اللي مكتئبة النهارده

    بس أنا مستغرباكي ددا دداً يعني :)

    فيكي كتير مني

    تقريبا كل البوست ده بيتكلم عني

    ومع نفس ترددي من اني اكتب حاجة هبلة وابقى عاوزة امسحها..!!

    متمسحيش حاجة اللي انكتب مبيتمسحش مادام خلاكي تقولي اللي جواكي

    ردحذف
  2. تصدقى بقى

    انتى تبقى غلطانة لو مسحتى البوست !

    وكويس انك مش قراتى الكلام لانه كان زمانك مسحتيه 0_0

    بس فعلا بجد احلى حاجة لما الواحد يكتب كدا وهو بس عايز يكتب حاجة جواه

    استمرى هتحلو


    انطلقى

    ردحذف
  3. طالبة مقهورة

    كويس اني لقيت حد شبهي :)

    مش هقولك طبعا متكتئبيش ولا فكيها ولا الكلام اللي ناس بتقولهولنا ده
    لاني اساسا معظم الوقت بكون عايشة جو الكآبة ده فحاسة بيكي
    بس اللي هقولهولك اني لما بكون مكتئبة غالبا ببقى واثقة اني لو عايزة اغير المود ده هغيره .. بس احنا اللي بنحب نعيش نفسنا ف ده .. ناس كئيبة بقى :)

    وبالنسبة للتردد انا بتردد كتير بس دي اول مرة اكتب حاجة مش عايزة اكتبها علشان حساها هبلة .. بس ممكن ممسحهاش .. مش عارفة انا حاسة اني مقتنعة اني كتبتها ولا لا .. بس ممكن اقولك تجربي تكتبي حاجة كده وشوفي رد فعلك هيكون ايه

    نورتيني حبيبتي وبجد فرحانة اني شفتك هنا :)

    ردحذف
  4. استاذ احمد راضي

    خلاص مش هغلط وامسحه :)

    يارب تحلو

    تحياتي لمرورك الطيب

    ردحذف
  5. يديم عليك الفرح ويبعد عنك الزعل

    ردحذف

هيس معايا