الخميس، يناير 26، 2012

رغبة



لَدَيّ رَغْبَة مُلِحّة فِي أَنْـ أَعِيشَ حَيَاتِي كَالأَطْفَالـ
ابْتِسَامَتِي لـا تُفَارِق ثَغْرِي
وَالهَمّـ لـا يَعْرِف طَرِيقاً إِلَى قَلْبِي
♥♥♥

هناك 10 تعليقات:

  1. نفسي نفسي بجد في كده :)

    قريت جملة عجبتني قوي كان كاتبها زميل محترم اسمه دكتور عبدالله النوراني
    "نفسى أرجع طفل مش شايل فى الدنيا غير هم لعبته ‎:)‏ "

    ردحذف
  2. استاذ محمد عامر

    بشكرك ع المتابعة

    ردحذف
  3. خديجة

    يارب نوصل لده :)

    اها فعلا .. بس انا مش عايزة اشيل هم حاجة .. ولا حتى لعبتي :)

    نورتيني حبيبتي

    ردحذف
  4. عندى سؤالين اذكى من بعض !!
    هو الكيبورد فيها تشكيل ؟؟!! طب انتى شكلتى الكلام ازاى ؟؟؟
    و من زمان هاموت و اعرف القلب دة بيتعمل ازاى ؟؟
    الاسئلة زكية سيكا انا عارف , بس استحملينى بقى انا قد جدك بردو D:
    اما عن موضوع البوست , فر بنا ينولك اللى فى بالك (:

    ردحذف
  5. :)

    السؤال الاول : اه الكيبورد فيها تشكيل
    اممممممم
    بص

    shift+ض= َ فتحة
    shift+ص= ً فتحتين
    shift+ث= ُ ضمة
    shift+ق= ٌ ضمتين
    shift+ش= ِ كسرة
    shift+س= ٍ كسرتين
    shift+ذ= ّ شدة
    shift+ء= ْ سكون

    يلا درس مجاني اهو
    اي خدمة

    السؤال الثاني بقى محرج
    هتضطر تموت لاني مش عارفة القلب بيتعمل ازاي :)
    بس هو ف الفيس بعمله < + 3
    وبالمناسبة علامة اصغر من واكبر من بتتعمل من الجيم والدال ولازم الكيبورد تكون عربي :)
    فأنا بعمل القلب ف الفيس بالطريقة دي وبعد كده اعمل له كوبي واحطه ف المدونة
    ماهو الجيش بيقولك اتصرف :)

    انا بقى عندي سؤال اذكى منهم الاتنين
    هي ايه كلمة ( سيكا ) دي ؟ مين اللي اخترعها يعني ؟ :)

    ردحذف
  6. والله الواحد مش عارف كان هايعرف المعلومات الثمينة دى منين لولا وجود سعادتك ؟؟!!
    بس عادى انا كنت عارفهم بس بختبرك !!!D:

    اما بالنسبة لكلمة سيكا
    فاللامانة الادبية انا مش عارف اصلها بس هى وحدة معبرة عن اى حاجة صغيرة
    اما اللى اخترعها فهو تقريبا نفس البنى ادم اللى خترع
    فاااكس , فحت , وما الى اخر القاموس الحمضان دة
    اتمنى ان تكون اجابتى مقنعة سيكا !!
    :)

    ردحذف
  7. امممممم
    هو انا اساسا مش فاهمة سيكا علشان تقولي فاكس
    بس ما علينا
    هعمل نفسي فاهمة

    واتمنى اكون نجحت ف الاختبار :)

    ردحذف
  8. طب اعملك اية بقى ؟؟ انتى اللى مش بتعرفى لغة ؟؟

    راجع فيلم الكيف D: و ماتتفرجيش على اخر نص ساعة ( كئيبة اوى )

    ردحذف
  9. بكره الفيلم ده
    مش بحب الافلام اللي نهايتها كئيبة كده
    ده من الافلام اللي متتسمعش غير مرة واحدة بس

    مش عارفة انا عندي فضول اعرف الكلام ده ليه
    بس هتعلم اللغة دي برده :)
    معتقدش هتكلم بيها اكيد يعني
    بس برده هعرفها
    ان شاء الله

    ردحذف

هيس معايا