الأحد، فبراير 19، 2012

فاصل ونواصل


هعمل مقاطعة ان شاء الله للمدونة والنت والكمبيوتر كله لحد ما اخلص مذاكرة
طبعا مش لحد الامتحانات
بس يعني لحد ما احس اني قطعت شوط كويس في المذاكرة

الحقيقة مش واثقة اوي اني هنفذ ده فعلا لاني بقيت الايام دي عيلة اوي ف حكاية القرارات دي
بس ربنا ييسر


هتوحشني المدونة
هكتب في ورق اي حاجة حابة اكتبها ان شاء الله ولما ارجع ممكن ابقى احطها ف المدونة .. وممكن لا
وممكن الاقيني بكرة في المدونة عادي خالص :)


ربنا يستر بقى عايزة ابقى رااااجل المرة دي
اي حد يشوف البوست يدعيلي بقى اذاكر كويس والتزم بقراري

بس كده

هناك 6 تعليقات:

  1. الله يوفقك في دراستك


    بتوحشيني ^^

    ردحذف
  2. اللهم اميييين

    ربنا يكرمك حبيبتي :)

    ردحذف
  3. بص هو عادة انا مبحبش ادخل الورق فى بعضوا , يعنى المذاكرة مالهاش دعوة بالبلو ج D:
    بس طالما انتى مقتنعة يبقى اشطة , اتكلى على الله
    بس غالبا هاترجعى تانى , فى هنا سحر غريب بجد
    بالتوفيق

    ردحذف
  4. تناقضات غريبة

    اللهم اميييييين واياكي
    بشكرك حبيبتي :)

    ردحذف
  5. RoMa

    اممممممم
    بص
    هو عادة انا مش بحب ده برده
    بس مش دي الفكرة
    هو انا مستهبلة اوي ف حكاية المذاكرة دي من اول السنة اساسا
    فبالتالي عندي خمسميت حاجة متراكمة عايزة تتذاكر
    وانا مش بحب اسيب المذاكرة تتراكم عليا كده
    علشان كده قلت اعمل معسكر مذاكرة لحد اخر الشهر ده اكون خلصت فيه كل اللي فات
    وبعد كده هيكون عادي ان شاء الله اذاكر وادخل نت واعيش حياتي ف المدونة عادي جدا

    بس اعتقد فترة المعسكر دي هدخل اخر كل اسبوع ان شاء الله ريست يعني
    وهو لحد اخر الشهر اسبوعين اساسا :)

    وعلى فكرة انا مرجعتش دلوقتي انا بس بدايتي النهارده فقلت ادخل قبل ما ابدأ علشان مدخلش بقية الاسبوع
    وربنا ييسر واقدر اقاوم السحر :)

    شكراااا جزيلاااا ليك

    ردحذف

هيس معايا