الأربعاء، فبراير 08، 2012

ملحمة



إنها ساعة ما قبل النوم
تلك التي تجتمع فيها الأحزان
وتحلق حولنا الآهات
تلك الساعة التي تهرب فيها الدموع لتتساقط فيضاناً لا نهاية له
تؤرقنا لبعض الوقت
ثم
تأذن للنوم أن يحل ضيفاً كريماً
يُذهب الأحزان
أو
يُفقدنا الاحساس بها
لبعض الوقت
وتتجدد الملحمة
كل ليلة
بين الحزن والدموع .. والنوم

هناك 6 تعليقات:

  1. دي ساعات ما قبل النوم

    ردحذف
  2. هو قبل النوم عندك بقى ساعات؟؟!! , هما دقائق بالكتير اوى
    انا مابلحقش احس بكل اللى انتى بتقولية دة
    انا بنام وانا على باب الاوضة قبل ما المس السرير اصلا D:

    ردحذف
  3. استاذ محمد عامر

    اها دي ساعات ما قبل النوم
    مش انا لوحدي اللي بيحصل لي كده ولا ايه؟ :)

    ردحذف
  4. RoMa

    قبل النوم ساعات طبعا

    وبيحصل اكتر من كده بكتيييييير

    :) طيب كويس بتنام على باب الاوضة
    يابختك

    ردحذف
  5. :)
    بشكرك جدا
    وسعيدة بتشريفك ليا ف مدونتي المتواضعة
    تحياتي ليكي

    ردحذف

هيس معايا