الخميس، ديسمبر 29، 2011

اذبهلال



كل حاجة بقت اوفر اوي
حياتي كلها اوفر
الملل اوفر
الكسل اوفر
الانهزام اوفر
اليأس اوفر
السلبية اوفر
الهبل اوفر
علشان كده
وزي ما قال عمنا نيوتن
لكل فعل رد فعل مساوي له ف المقدار ......
فانا دلوقتي
متنحة اوفر !!!
مش فاهمة
بس بجد متنحة بطريقة رهيبة
مذبهلة
مش عارفة ايه الكلمة دي
بس حاسة انها الحاجة الوحيدة اللي ممكن اوصفني بيها دلوقتي
مذبهلة
مفيش حاجة مدهشة ولا في حاجة تدعو للاذبهلال
بس يمكن من كتر الاستهبال
جتلي حالة اذبهلال
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مش عارفة بجد ايه اللي انا فيه ده
بس اعتقد لان فعلا لازم رد الفعل يكون مساوي للفعل ف المقدار
فلو كان شوية خنقة وخلاص
ممكن احاول احل المشكلة
او ممكن اعيط شوية ودموعي تخفف عني
او ممكن انام واصحى ناسية كل حاجة
او ممكن اتنشن حتى لاني مخنوقة
لكن انا لا بحاول احل ولا بعيط ولا بنام ولا بتنشن
انا متنحة!
هو ده رد فعلي
اذن
الحالة اوفر صح؟
ممكن اكون انا اللي مكبرة الموضوع علشان كده رد فعلي بقى كده
بس هو كده
ومش عارفة اعمل غير كده
ومعنديش ارداة تخليني اغير كده
هي نفسي اللي عملت فيا كده
وانا مش قادرة اعمل فيها حاجة
ضعفت فجأة
او نفسي هي اللي بقت اقوى فجأة
او انا اللي بضعف بمزاجي وبسيب نفسي لنفسي
يخرب بييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت كده
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اول مرة ف حياتي اكتب بالطريقة دي
لكن مش اول مرة اهيس بالطريقة دي
بس كل ما بهيس
بعرف ان مودي مش كويس
خااااااااااااااااااالص

again
نفسييييييي اصررررررخ
!

هناك تعليقان (2):

  1. اذبهلال اوفر بجد
    ربنا يفرج عنكي وعنا جمعياً ان شاء الله

    تحياتي
    محمد عامر

    رجاء تقبلي مروري من مدونتك الجميلة

    ردحذف
  2. اللهم اميييييييييين

    مرورك اسعدني

    ردحذف

هيس معايا