الخميس، مارس 29، 2012

الحياة بقى لونها سماوي


طالبة انبساط معايا النهارده
صاحية منشكحة كده ومتحمسة اوي للحياة
مش عارفة ليه كل اللي بيحس الحياة حلوة بيقول "الحياة لونها بمبي"
انا بقى البمبي مش احلى لون عندي ولا حاجة
عادي يعني
انا بقى بحب اللون السماوي وبمووووت فيه
وشايفة ان الحياة الحلوة لازم يكون لونها سماااااوي
انا حرة بقى اشوف الحياة باللون اللي يعجبني

بفكرني بالاعلانات بتاعت سباركل ..
انا بقى عايزة الحياة كلها تبقى سماوي سماوي سماوي :)
 لون عسول اوي والله

يلا ..
يارب دايما ايامكوا وحياتكوا كلها تبقى سماوي
:)

 

هناك 8 تعليقات:

  1. يارب دايما علي طول
    علي فكرة انا بردوا بحب اللون ده اوي وكمان الاسود
    وصباح الخير عليكي

    ردحذف
  2. في ظل هذه الظروف الخنيقة التي تمر بها بلادنا
    اسمحي لي احسدك على شعورك الانبساطي هذا

    ردحذف
  3. استاذ محمد عامر

    ياااااااااارب

    ايوة طبعاااااا .. اللون الاسود سيد الالوان اساسا

    صباح النور عليك :)

    ردحذف
  4. استاذ احمد سمير

    لا هو من ناحية الظروف الخنيقة فانا اصلا خنيقة .. انا اساسا عبارة عن كتلة كآبة :)

    بس هي لحظات تفاؤل وانشكاح بتتحشر في النص كل فترة كده
    علشان منساش طعم الفرحة يعني

    يارب يعديك الشعور الانبساطي ده :)
    نورتني

    ردحذف
  5. انا كمان بعشق اللون ده جداااااااا بكل درجاته
    :))

    ربنا يسعد ايامك

    ردحذف
  6. :)

    اللهم امييييين واياكي حبيبتي

    بشكرك ع المرور :)

    ردحذف
  7. ههههههههههههه

    شكوفي الدنيا باللون اللي تحبينه

    ان شاء الله تكوني منشكحه دائما

    تحياتي

    ردحذف
  8. :)

    ياااااااارب
    ربنا يرقنا كلنا السعادة دايما

    نورتيني :)

    ردحذف

هيس معايا