الجمعة، يونيو 15، 2012


If u were here , every thing would be different

هناك 4 تعليقات:

  1. مش بعلق ع البوست ده بالذات أو البوستات القديمة اللي عندك لأني قريت منها كتير دلوقتي ومش بعلق على التعليق اللي عندي...برغم ان كتاباتك فهمتني اننا فعليا متوافقين ف حاجات

    أنا بس كنت عاوزة أقولك إن في النهاية أو البداية...كل حاجة بتتحول وبتبقى كويسة..أنا دلوقتي كويسة...وأنتي هتبقي كويسة...

    ممكن تكون ديه حالة تفاؤل مؤقتة عندي...بس انا ممكن اخليها موجودة للأبد وهحاول اصدق إن اي حد عاوز يبقى كويس هيقدر يبقى كويس :)

    ردحذف
  2. رضوى
    بصي انا عارفة كويس اني هبقى كويسة ان شاء الله
    بس حاليا مش عارفة ابقى كويسة
    وحاليا مش قادرة استحمل اصلا
    يمكن اه نقدر نبقى كويسين لو نوينا ده فعلا
    لكن حتى لو بقيت كويسة .. هفضل دايما في حاجة نقصاني
    يمكن لو شغلت نفسي اوي لدرجة اني مبقاش فاضية اشوف اساسا اذا كنت كويسة او لا .. ممكن ساعتها اكون ع الاقل مش تعبانة

    على فكرة لما شفت البوست الاخير بتاعك فرحت بجد علشان حسيتك فعلا مبسوطة

    شكرا ليكي يا رضوى :)

    ردحذف

هيس معايا